TOTAL BRAND LICENSING・トータルブランドライセンシグ
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GLOBAL BRAND LICENSE BUSINESS MAGAZINE • グローバルブランドライセンスビジネス専門情報誌
Total Brand Licensing was created as a direct response to industry demand for a publication that is separate from the entertainment-led part of the business; one that fully serves brand, brand extension and lifestyle, on a truly global basis.
Total Brand Licensing is the only magazine of its kind in the world and therefore represents a unique opportunity for both brand owners and licensors to increase their brand’s visibility at the same time as establishing and managing their brand extension and licensing programs. It is a unique forum and platform for the brand licensing sector designed to highlight the opportunities available to trademark owners through a well-created and structured licensing program and brand extensions. The magazine also carries global news, research data, business analysis, company profiles, in-depth property profiles, major interviews and regular opinion pieces from experts in the industry. Total Brand Licensing is published in both print and digital formats. Total Brand Licensingは、エンターテインメントを中心としたビジネスとは別に、ブランド、ブランドエクステンション、ライフスタイルを真にグローバルに提供する媒体を求める業界の要望に直接応える形で設立されました。 Total Brand Licensingは、この種の媒体としては世界で唯一であるため、ブランドオーナーとライセンサーの双方にとって、ブランドの認知度を高めると同時に、ブランドエクステンションとライセンスプログラムの確立と管理を行うユニークな機会となっています。この媒体は、ブランドライセンシング分野のユニークなフォーラムとプラットフォームであり、ブランドのライセンシングプログラムとブランドエクステンションを通じてIP所有者が得られる機会を強調するように設計されています。 また、グローバルニュース、調査データ、ビジネス分析、企業プロファイル、ブランドプロファイル、主要インタビュー、業界の専門家によるオピニオン記事も定期的に掲載しています。 Total Brand Licensingは、デジタルと印刷版で発行されています。 |